CanExport: Νέο πρόγραμμα εξαγωγών για τις καναδικές επιχειρήσεις

Η υπουργός Διεθνούς Εμπορίου, Chrystia Freeland και η αρμόδια Υπουργός για τις Μικρές Επιχειρήσεις και τον Τουρισμό, Bardish Chagger, ανακοίνωσαν πρόσφατα το πρόγραμμα CanExport, ένα νέο πρόγραμμα που θα προσφέρει $ 50 εκατομμύρια για να βοηθήσει μικρές και μεσαίες καναδικές επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις παγκόσμιες εξαγωγικές ευκαιρίες.

Το CanExport είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της στρατηγικής εξαγωγών της κυβέρνησης: θα βοηθήσει τις καναδικές επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες στο εξωτερικό και να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους, δημιουργώντας παράλληλα θέσεις εργασίας και ανάπτυξη στο εσωτερικό.

Το CanExport θα παρέχει στις μικρές καναδικές επιχειρήσεις ποσά μεταξύ $ 10.000 και $ 100.000 για κάλυψη του κόστους ανάπτυξης των εξαγωγών. Από το νέο πρόγραμμα θα ωφεληθούν εκατοντάδες εταιρείες κάθε χρόνο για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Το CanExport ανακοινώθηκε στο Communitech, ένα κέντρο καινοτομίας που υποστηρίζει και ενθαρρύνει μια κοινότητα σχεδόν 1000 εταιριών υψηλής τεχνολογίας σε όλα τα στάδια της ανάπτυξης και της ανάπτυξης, πολλές από τις οποίες θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από αυτό το νέο πρόγραμμα.

Για να είναι επιλέξιμες για το πρόγραμμα, οι επιχειρήσεις πρέπει να απασχολούν λιγότερους από 250 εργαζόμενους και να έχουν ετήσιο εισόδημα στον Καναδά μεταξύ $ 200.000 και $ 50 εκατομμυρίων. Οι επιλέξιμες δραστηριότητες πρέπει να προωθούν την ανάπτυξη των εξαγωγών και να υπερβαίνουν τις βασικές δραστηριότητες του αιτούντος, καθώς και να αντιπροσωπεύουν νέες πρωτοβουλίες ή να επεκτείνουν τις δραστηριότητες.

Αριθμητικά δεδομένα

  • Το εμπόριο αντιπροσωπεύει περίπου το 65% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος του Καναδά, με 1 στις 5 θέσεις εργασίας να συνδέονται άμεσα με τις εξαγωγές.
  • Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις απασχολούν 10 εκατομμύρια Καναδούς, σχεδόν το 90 % του συνολικού εργατικού δυναμικού του ιδιωτικού τομέα.
  • Πάνω από το 99 % του συνόλου των καναδικών επιχειρήσεων είναι μικρές ή μεσαίες.
  • Στις επιλέξιμες εταιρίες θα καλυφθούν δαπάνες για ταξίδια, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, έρευνα αγοράς,  προσαρμογή των εργαλείων μάρκετινγκ για νέες αγορές και τα νομικά έξοδα που συνδέονται με συμφωνίες διανομής και αντιπροσώπευσης.