Πραγματοποιήθηκαν στη Σαγκάη στις 18,19,20 & 21 Απριλίου 2016, πολλαπλές εκδηλώσεις γευσιγνωσίας της οινοποιητικής μονάδας της Βορείου Ελλάδος Domaine Porto Carras. Η σειρά γευσιγνωσιών οίνου είχε στόχο την γνωριμία του εξειδικευμένου κινεζικού κοινού (οινολόγοι, εισαγωγείς κρασιού, διανεμητές), με τα κρασιά του κτήματος και πιο συγκεκριμένα με τα κόκκινα Chateau Carras (2006) and Syrah (2006), MAGNUS PORTO CARRAS (2012),MERLOT DOMAINE PORTO CARRAS (2013), LIMNIO PORTO CARRAS (2013) και τα λευκά MELISSANTHI 2014 (BIO) & BLANC DE BLANCS 2014 (BIO).Το Κτήμα Πόρτο Καρράς βραβεύεται κάθε χρόνο σε εγχώριους και διεθνείς διαγωνισμούς οίνου, με πληθώρα διακρίσεων.
Οι τρεις πρώτες γευσιγνωσίες αφορούσαν στοχευμένες εκδηλώσεις αφενός για κινέζους οινογνώστες σε επιλεγμένα wine bars στην πόλη της Σαγκάης, αφετέρου για Κινέζους εισαγωγείς & διανεμητές κρασιού, όπου η παρουσίαση των κρασιών της Domaine Porto Carras έγινε σε εξειδικευμένο κοινό που θα μπορούσε να επηρεάσει την γνώμη του τελικού καταναλωτή, ενώ η τέταρτη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ελληνικό εστιατόριο «Μύλος», την Πέμπτη 21 Απριλίου, απευθυνόταν σε Κινέζους καταναλωτές στην περιοχή της Σαγκάης.
Ο απολογισμός των εκδηλώσεων κρίνεται ιδιαίτερα θετικός για τα κρασιά πού παρουσιάστηκαν αλλά και για το ελληνικό κρασί γενικότερα. Στην πρώτη εκδήλωση στο «Pleos» υπήρξε προσέλευση γύρω στους 13 ειδικούς γευσιγνώστες συνολικά, με επιρροή στον κλαδικό τύπο αλλά και στον κλάδο του κρασιού στην πόλη της Σαγκάης ενώ στην εκδήλωση του εστιατορίου «Μύλος», προσφέρθηκε στους ευρισκόμενους εκείνη την ώρα πελάτες του εστιατορίου, κόκκινο κρασί του οινοποιείου με πολύ καλά σχόλια για την ποιότητα του εκ μέρους τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι υπόλοιπες εκδηλώσεις γευσιγνωσίας οίνου της Porto Carras περιελάμβαναν συναντήσεις στα γραφεία κινεζικών εταιρειών εισαγωγής και διανομής οίνου στην ευρύτερη μητροπολιτική περιοχή της Σαγκάης, οι εκπρόσωποι των οποίων είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν επί τόπου τα ελληνικά κρασιά.
Το Γραφείο ΟΕΥ Σαγκάης κρίνει ότι τέτοιου είδους εκδηλώσεις προσδίδουν σημαντική προστιθέμενη αξία στα ελληνικά κρασιά. Ιδιαίτερα για το οινοποιείο Domaine Porto Carras η συγκεκριμένη δράση προώθησης στην κινεζική αγορά αποτελεί την δεύτερη συνεχόμενη, μετά την περυσινή (Ιούνιος 2015), και πάλι στην πόλη της Σαγκάης. Γενικά στον βαθμό που η κατανάλωση κρασιού κινείται προς την κατεύθυνση το κρασί από σύμβολο status να γίνεται βαθμιαία ένα ποτό που μπορεί κάποιος να το πίνει σε περισσότερες περιπτώσεις κοινωνικών συναναστροφών, πάντοτε εντός μόδας αλλά χωρίς την ιδιαίτερη σημασία ή την απόδοση ιδιαίτερου νοήματος, οι καταναλωτές γίνονται περισσότερο δεκτικοί στο να δοκιμάσουν κρασιά από μη παραδοσιακές χώρες και κρασιά πέρα από τις γνωστές, καθιερωμένες διεθνώς ποικιλίες. Ιδιαίτερα οι νέοι Κινέζοι οινόφιλοι εύκολα δοκιμάζουν κρασιά τόσο από τις «νέες χώρες» όσο και από άλλες ευρωπαϊκές χώρες εκτός από την Γαλλία. Η κουλτούρα κρασιού της Σαγκάης επιτρέπει αυτές τις νέες τάσεις να αναπτυχθούν.