Μετά από το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και το εμπόριο μέσω κινητών τηλεφώνων (m-commerce), η γαλλική startup ”Think and Go” προχωρά ένα βήμα παραπέρα αναπτύσσοντας το εμπόριο μέσω της οθόνης (screen commerce). Το «screen commerce» δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν τα προϊόντα απευθείας από τις διαφημιστικές πινακίδες!
“Ετοιμαζόμαστε να δημιουργήσουμε ένα νέο κανάλι διανομής το «screen commerce», μέσα από οθόνες που θα βρίσκονται στο δρόμο, στους διαδρόμους και στους χώρους που μπορούν να κάνουν τις αγορές τους οι καταναλωτές”, λέει ο Vincent Berge, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Οι οθόνες έχουν κατασκευαστεί σε συνεργασία με τη γαλλική εταιρία Ingenico. Πλησιάζοντας στην οθόνη μια κάρτα ή ένα smartphone εξοπλισμένο με ένα τσιπ NFC, μπορείτε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ενώ δίνεται επιπλέον η δυνατότητα να το αγοράσετε άμεσα. Αυτό επιτρέπει για παράδειγμα να προσφέρονται τα εισιτήρια συναυλιών σε τιμές ευκαιρίας σε μια δεδομένη στιγμή, με αντίστροφη μέτρηση που να εμφανίζεται στο πάνω μέρος της οθόνης για να σηματοδοτήσει τον χρόνο που απομένει για την πώληση. Η οθόνη δημιουργεί ένα πρόσθετο χώρο μάρκετινγκ. Καθώς πρόκειται για την τεχνολογία NFC, το ποσό πληρωμής περιορίζεται σε 20 ευρώ. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν δύο πιθανά σενάρια: είτε γίνεται η καταβολή του ποσού στην οθόνη και το υπόλοιπο καταβάλλεται μετά την παραλαβή του προϊόντος είτε το υπόλοιπο της πληρωμής εμφανίζεται στο κινητό μέσω της εφαρμογής της τράπεζας.
«Έως δέκα προϊόντα μπορούν να εμφανίζονται ταυτόχρονα στην οθόνη με τις προσφορές να ανανεώνονται κάθε 30 δευτερόλεπτα. Οι προσφορές είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες του καταναλωτή: την πρώτη φορά που κάνετε μια αγορά, η εφαρμογή σάς ζητά τον αριθμό τηλεφώνου και τις επόμενες φορές αναγνωρίζει τον πελάτη”, λέει ο Vincent Berge.