Με βάση δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε, το 2015, σε δείγμα 1.000 Αυστριακών, σχετικά με το ερώτημα “πού ψωνίσατε τους τελευταίους 12 μήνες „, τα Spar, Hofer και Billa είναι τα επικρατέστερα στην αγορά. Στην εν λόγω έρευνα που δημοσιεύτηκε στο έγκριτο κλαδικό περιοδικό προϊόντων και εμπορίου “Regal„, οι ηγετικές αυτές επιχειρήσεις καταλαμβάνουν ποσοστά 55%, 54% και 51%, αντίστοιχα, ενώ τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ αποτελούν δευτερεύουσες επιλογές, όπως για παράδειγμα τα Merkur, που προσήλκυσαν, ετησίως, το 31% των Αυστριακών, τα Lidl, το 20% και τα Interspar, τo 18%.
Παρόμοιο αποτέλεσμα προκύπτει και από το “Relevant Set„ (επιλογή πολλαπλών σταδίων) που αφορά, συγκεκριμένα, τα σούπερ μάρκετ που οι καταναλωτές έχουν γενικώς υπόψη τους για τις αγορές τους: Τα Hofer, με ποσοστό 62%, προηγούνται των Spar και Billa, ενώ τα Merkur κάνουν αισθητή την παρουσία τους με το ποσοστό έκπληξη 41%. Ως προτιμώμενες υπεραγορές εμφανίζονται, και πάλι, τα Spar και Hofer με 25% και ακολουθούν τα Billa με 20%.
Ως προς την “υποστηριζόμενη αναγνωρισιμότητα„ δηλαδή, κατόπιν αναφοράς των επωνυμιών των υπεραγορών στους ερωτώμενους, τα Hofer, Billa και Spar αγγίζουν, όπως αναμενόταν το 100%. Εν τούτοις, έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι τα Merkur και τα Interspar υπερβαίνουν το 90%, ενώ τα ποσοστά τους στο πρώτο και βασικό ερώτημα ανήλθαν σε 31% και 18%, αντίστοιχα. Από την άλλη, αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι τα Lidl έχουν στην Αυστρία αναγνωρισιμότητα της τάξης του 91%. Με βάση το ίδιο κριτήριο, τα Penny και τα Adeg, επίσης, δεν απέχουν πολύ από το 90%. Όσο για τη Nah & Frisch, επωνυμία που συνενώνει ανεξάρτητους Αυστριακούς διανομείς τροφίμων, η αναγνωρισιμότητά της ανέρχεται στο 78%, ποσοστό αξιοσημείωτο για περιφερειακή και εν πολλοίς εκτός αστικών κέντρων δραστηριοποιούμενη αλυσίδα.